Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Sportti panda!

Tre sportti pandat! ootte varmaan lukenu Ellan ja Maxin blogista että tänään alkoi ne sporttifestarit tai joku sellainen! Mä oon ainakin tehnyt sen jo jotkut ei ole ehkä ihan vielä ja jotkut taas ovat. Mutta kuitenkin mä olin ihan innoissani kun olin hyppäämässä hyppy tornista! Sannivanilla ei nyt pääse kirjoittelemaan tätä aihetta mutta ei kai se haittaa. Mulla ei nyt ole kuvaa kun hyppään choolisti hyppytornista. Mutta voin todistaa että hyppäsin en vain tiedä miten mutta mulla ei nyt enenpää ookkaan joten moikka!
Sporttisena pandana ollen Pinkki2!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3