Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

tiistai 13. syyskuuta 2011

Laulaja Pinkki2


Mro rokkaaja pandat! Sorkke mä oon nimittäin alottaanu rokki laulajan uran! Etkä oo et varmana oo laulaja! Oonpas mä oon nyt laulaja no myönnetään en oo laulaja mutta harrastan nyt laulamista tässä olis kuvakin:

Enkö ookki rokkarin näkönen xD no ihan hyvän näkönen oot ja rokkarin mutta Pinkki ajattele ei ihan päivässä rokkariks voi tulla. Voi jos on yhtä chool ku mä! Pinkki2 älä viitti älä nyt kehuskele ittees kokoajan! Hmh no ei sitten me ei enään kirjoiteta sitten moikka!
Rokkari pandana ollen Pinkki2 ja Rokkareita ihmetellen Sannivanilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3