Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

torstai 1. syyskuuta 2011

Muuttopäivä

Moikkelis panduskat! Mä aijon muutta blogini tädellisesti! Ajattelin muokata ulkoasua että te viihtyisitte! Jos teitä on ) : Koska joskus musta tuntuu että kukaan ei lue mun ja Pinkin blogia. Meille ei ole tullut yhden yhtä kommenttia! Mä meen nyt kumminkin muokkaan ulkoasua!

Moikkelis! Lemmikkejä hoitaen Sannivanilla!

 Ps. Jos luette blogiani kommentoikaa! Pliide ei pakolla mutta olisin iloinen! Ja muuten jos tunnette jonkun tosi hyvän blokkarin joka osaa laittaa maskotteja ja sellaisia juttuja blogiin toivoisin että lähettäisitte hänet vähän minua auttelemaan! Pitäisin kilpailuja mutta en tiedä mitä antaisin palkinnoksi! Koska en osaa antaa palkintoa!

1 kommentti:

  1. Moiks, laitan teille kommentin (; Pidän blogistanne paljon, ja luen sitä :) Kisoista palkinnoiksi voittajalle voi antaa vaikka kuvan, jonka itse on tehnyt. Tai sitten vaikkapa pandakolikoita Panfun välityksellä. Käy pelaamassa Panfussa voittajan kanssa vaikkapa 4-BOOMia niin kauan, että voittaja on saanut osuutensa.

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3