Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Sro!

Mrojensta pandat! Sro et en oo kirjotellu paljon koska koulu kestää niin pitkään ja harrastuksii on niin paljon ; C Mut Pinkki2 tulee nyt kirjotteleen munkaaa. Ei se tuukkaan koska se ei tajuu mun juttui ku yritän selittää sille miten tehdään ku kato meil on kaks konetta! Pinkki2 ei tajuu asioita! Se ärsyttää välil. Moi Sannivanilla! Tulithan nää. Mä ihmettelin mis sä viivyit.  Aa joo mä olin tekemäs kaikkee. Mitäs sä kirjottelet Sanni? Nop empä paljon mittään täs mää vaan selostan.  Okei, nyt voit jatkaa Sanni.  Onkos meiän uus ulkoasu hieno? Me tai siis MÄ laitoin viikon pandan ja viikon kuvan ja tulossa on viikon hienoin asu! Viikon eka panda oli Chelssi ja tän viikon panda oli Oksa. Viime viikon kuvassa oli kärpänen lampussa! Mä otin sen kuvan. Tän viikon kuvassa oli Toy villakoira Viivi, 5kk mä otin senkin kuvan 8 D.  Okkei Sanni nyt onki mun vuoro.  Noh panduskat pient miten teillä on mennyt Panfussa? Varmaan on hyvin mennyt! Ootte varmaan kaikki lukiat ja muut hengailleet Panfussa. Mut ei mul nyt ookkaan muuta. Eipä mullakaan oo muuta! Moikka! Se on mro!

 Systereinä ollen Sannivanilla ja  Pinkki2!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3