Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

sunnuntai 11. syyskuuta 2011

Pinkki2 meren Kuningatar!

Hei pandat rakkaat! Ai sori mul on jääny Meren kuningatar luonne päähän koska ostin ne vaatteet ne uudet vaatteet! Mietitte varmaan miten pystyin ostaa ne! No mulle ja Sannivanillalle ostettiin kolmen kuukauden kultajäsenyydet! Niin noh en mä kestä mun on pakko puhuu sillä meren kuningatar taktiikalla! Pinkki! Ääk! Sannivanilla sä säikäytit mut! Sro! Jos sulla on jääny merenkuningatar päähän mulla taas on jääny nukkuminen! Mul on ihan takkunen tukka koska en jaksa harjata sitä ja mul on saunatakki ja aamutossut päällä! Täs ois kuva:


Enkös ookki hassun näköne? No oot kyllä ihan peikon näkönen xD! No mutta tässä olis mun  meren kuningatar kuva:
Enkös ookki nätti mekkoki oikein hulmuaa xD!
 Joo oot ainakin nätimpi ku mä BD! Niinpä! Muuten jos haluatte osallistua Hymiökilpailuun niin tässä blogitekstissä voi lähettää osallistumis hymiön. PartiolainenCx tekee muuten oman blogin! Muistakaa käydä tsekkaamassa heti kun se ilmestyy! Niin mutta meidän pitää nyt mennä moikka!
Merenkuningattarena Pinkki2 ja hymyillen Sannivanilla! Cx Cx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3