Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

lauantai 3. syyskuuta 2011

Pinkin kuva Sannin vanilla blogin sankarille!

Mro pandat! Vihdoinkin olen varma että edes yksi panda lukee mun ja Pinkki2:sen blogia! Niin mäkin oon niin innoissani! Pinkki, ku mä ja PartiolainenCx tehtiin eilen kuva Tillervolle niin onkon sulla kuvaa, jonka olisit piirtäny Tillervolle?  Joo on mulla! Täs se ois:
 Mun pitää nyt mennä!

Tillervoa kiittäen Pinkki2!

Ps. Kiitti kiitti thank's kiitti!


Pinkki2 lähti nyt pois ja mäkään en jaksa kirjotella sen enempää!




Moikkelis! Sannivanilla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3