Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

perjantai 2. syyskuuta 2011

Kiitos Tillervolle!

Moi kaikki pandat armaat ja varsinkin Tillervo!  Tämä teksti on omistettu Tillervolle! Kiitos tosi tosi tosi paljon kun pidät blogistamme ja lähetit ekan kommentin blogiimme! Partiolaiselta tulee myös kiitoksia! Kiitti Tillervo kun teit Pinkki2:n ja Sannivanillan iloiseksi! Minäkin olen hurjan iloinen kun mun BFF:n blogiin tuli eka kommentti! Oon piirtäny sulle kuvan! Ja se on omistettu vain ja ainoastaan sulle Panfun omalle Tillervolle!

 

Ja täs ois mun kuva Tillervolle!


Kiitti tosi paljon Pinkki2:kin puolesta Tillervo!


Tillervoa kiittäen Sannivanilla ja PartilainenCx!

Kiitos kiitos kiitos kiitos!

Ps. Tillervo muista pitää hymy huulilla Cx! Kiitti kiitti! Kiitti kiitti kiitti!

1 kommentti:

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3