Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

lauantai 10. syyskuuta 2011

Maailman Panfun t-paidat+Ressu3:sen ja JD1:sen kiitos teksti


Mro tre pandat armaat! Tänään Panfu-Ellan-Max julkaisivat blogiinsa Maailman Panfun t-paita finalistit! Tässä ois kaikista kuva:










 Mun suomen lemppari t-paita ei päässy kansainvälisiin : c

Täs on mun mielest suomen hienoin:

 Must toi on tosi siide ; )

Nyt toisiin asioihin:

Kiitosteksti Ressu3:lle ja JD1:selle!

Kiitos tosi tosi tosi paljon kun lähetitte tokan kommentin blogiimme! Kiitti kiitti kiiitti! Haluaisin antaa teille kuvan! Tässä se on! Se on vain ja ainoastaan tarkoitettu teille! ( Omistettu myös Chelssille!)

ANTEEKSI!

ANTEEKSI! Anteeksi tuhannesti! Kone ei anna panna kuvaa blogiin! Yritän myöhemmin!

Mun pitää nyt mennä!

Mro!

Suomen rauha t-paitaa ihaillen Sannivanilla!


 

1 kommentti:

  1. Moi Sanni ja Pinkki! Joo, ei se mittään vaik ei se kuva sattumoisin näy. :) Kuten sanotaan: Kärsivällisyys palkitaan. :D ja kiva että oon teijän Viikon panda! <3 Tassut: Ressu3

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3