Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

tiistai 6. syyskuuta 2011

Hymiökilpailu

Mro pandat pikkuruiset! Mä Sannivanilla kuulutan että aijon pitää ekan KILPAILUN! Se kilpailu ei ole kovin tavallinen tai hienokaan mutta, se on HYMIÖKILPAILU! Keksikää joku hieno hymiö kirjaimista ja lähettäkää se kommentissa. Tässä palkintolista:

1, 2, 3 sijat: Voittajateksti, kuva ja 1000 pandakolikkoa! ( pelan boomia voittajien kanssa kunnes he saavat 1000 pandakolikkoa)
4,5,6 sijat: kuva ja 500 pandakolikkoa! (pelaan heidänkin kanssa boomia kunnes he saavat 500 pandakolikkoa)
7, 8, 9, 10 sijat: kuva ja 200 pandakolikkoa! ( pelaan myös heidänkin kanssa boomia kunnes saavat 200 pandakolikkoa)

Kilpailu aikaa on yllinkyllin joten ei tarvitse hätääntyä!

Siinä olikin se juttu!

Moikkelis!
Heiluttaen Sannivanilla!

2 kommenttia:

  1. Moi Sannivanillainen! Mä ainakin OSALLISTUN! Ihan, mahtava kisa. :) No, mun hymiö on tässä: €/=) Tolla on lippis päässä. Se pittää vaa kattoo sivusta. Ressu3 %) 8)

    VastaaPoista
  2. Ainiin, ja laitan toisenki kommentin: Mä luen sun blogia, koska jos mä liityn lukijaks ni mä luen. Miksi liittyisi lukijaksi jos ei lukisi? +) Ja sun, pinkin ja partiolaisen, tai sun BLOGI ON MAHTAVAA!!!!!!! Ressu3 <3

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3