Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

maanantai 30. tammikuuta 2012

Parane pian kortti on valmis!

Ihanaa päivää panfuttajat!
Nyt se Ressun "Parane pian!" kortti on valmis! Tässä se on:


On niitä nimiä siinä jonkin verran ;D En saanu kommalla pyydettyjä nimiä ku 3 mut Panfussa tuli sitten keräiltyä :) Ressu saa sen nyt sitte kopsata :) Pistän sen kortin myös tuonne Kopsattavaa-sivulle ;)) 

Pitääpä tästä nyt lähteä Panfuttamaan!

Heippati rallaa!
Sannivanilla

Ps. Osallistukaa mun painajais-kilpailuun klikatkaa vaan tästä! Pliiiiiiiiiiiiiiiideeeeeeeeeeeeeee!

Ps. Voisko joku tehä mulle tassuttainkuvan?????????????????????????????? Kirjoittakaa kommassa ;D

Ps. Jos joku haluis nähä mut Panfussa niin kannattaa tulle joskus 19-20 klo Panfuun koska sillon on mun iltavuoro ja oon yleensä iltasin Panfussa ja päivisin hoidan blogiasioita ja sun muita ;)

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. LITSI! Ensinäki ihanaa et tarkastelet ees mun blogia ja sun nimi ei ollu siin (kortis) ku en ollu nähny sua panfussa tai kysyny :(

      <3 Sanni

      Poista
  2. Moi Sannivanilla!Mä voin tehä sulle tassuittain kuvan!Sanot vaan minkälainen?!

    Tassuittain:Laku56

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laku vaikka Ressu tekee niin sä voit tehä toisen niin voin käyttää niitä vuorotellen :) Keksi vaan ite ihan minkälainen ;D

      Poista
  3. Mä piirrää varmaan sen kuvan. Jos vaan sopii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu piirrät sää sen ja laku piirtää mulle toisen koska onhan niille tassuttainkuville aina käyttöä :D

      Poista
    2. Öh...,Emmä sitä piirtäny.Olisin piirtäny mut ei oo mitään skanneria tai semmosta nii en olis voinu laittaa sitä koneelle,muutaku epäselvänä.

      Poista
    3. Juu sanoin vaan et "piirrät" sen emt miks .D

      Poista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3