Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

maanantai 9. tammikuuta 2012

Ei oo aihetta

Päivää pandukaiset!
En oo keksiny postausaihetta mutta, kai mun pitää jostaki blogata joten aattelin kertoa eilisestä Panfu-illastanu ;) mutta sitä ennen pistän kuvia yhestä "sissi-illasta" panfussa pinkinkaa :D Tiiättehän et pinkki2 on mun sissi (sissi=systeri se on lyhenne ;D).


               Noo me mentiin kaupunkiin rockkaan 8D
 Joku kysy et "Mistä toi ääni tulee?" niin awwa vastas ihanasti 8D Oi kiitti nyt oon oikee hevittäjä 8D
Jaa sit lopuks väkien juttuja xD
Siin oli ne "Sissi-illan" kuvat ja täs ne eilis illan kuvat:

 Ekaks vaatteet menu vaihtoon ja sukset vaihtu luistimiin ;D
 Ja sit jotku kivat pöksyt.
 Ja sit toi ihana Pandamoniumin hame (kirjotetaankohan se noin?)
 Ja joku kiva paita. Mun mielest toi merityttö (vai mikä nimi sil onkaan) paita on ihan nice.
 Ja liivin väri ei sovi koska käytin site eilen :D joten päälle vaan valkonen (tai joku muu riippuu) ja joku huivi viel somistaan 8D
 Ja sit jotku hiukset jotka näyttää itsensä mielestä rumalta (mun mielest :S) ja jotku hauskat korvikset.
 Ja sit niitten outojen hiuset päälle värikäs hattu tai joku muu päähine koska "Hiukset näyttää erillaiselta hatun kanssa"  :D
Ja sit joku laukku, tausta ja jotain värikästä käteen.

Ja sit lopuks mä yleensä pistän jotain hauskaa. Nyt tuli uimarengas xDTuli joku ihme "vaatevinkkihomma" täst mut on mulla niitä muitaki hulluus kuvia. Piti vähän sekoilla Pinkin, Nellin ja Aino-Keijunkaa :D












Siinä ne sitte oliki. Tuli vähän lumisotaki leikittyy ku kumminki kohta tulee kevät :D Ei nyt ihan viel kumminkaan (onneks).

Viel pikkutehtävä. "Missä kuvassa Pinkki2 on näkymättömänä?" Vastatkaa kommissa.

Ei mulla sit muuta ollukkaan.

Heiluttaen
             Sanni <3





2 kommenttia:

  1. Luulen että sulla oli eile aika raskas ilta!

    Tassunkuvankanssa Lehti4

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lehti4: Kiva että kommasit! Oli se ehkä vähän rankka,,, Muttaa emmää tiiä :D =D


      -Sanni <3
      Ps. Kiva että kommasit!

      Poista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3