Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Laku56:n postaus+Pandda12 synttärit!

Päivää tai siis iltaa pandat!
Anteeks etten postannu eilen. Mutta, tänään onkin ensiksi luvassa Laku56:sen postaus!

Moikka! Mä oon Laku56 ja kirjottelen nyt täällä, sain sannivanillalta luvan oli joku tietty lukijamäärä juttu (en tajunnu oikeesti muutaku et saan kirjottaa tänne)(Sori) Mut tässä kuva musta :) :

Oli vähän vaikee ottaa, ku kaikki oli aina eessä... Mut mulla on omaki blogi, osoite on: http://laku56panfublogi.blogspot.com/ Okeips! Mut nyt ei olekkaan muuta kirjottelemista Terkkuja kaikille!

<3:mellä Laku56
Ps: Oli mukavaa päästä tänne kirjottelemaan! :)

Kiitos sinulle Laku56 että, kirjoittelit tänne :)! Tun kortin voit kopsata (jos haluat) blogiisi. Nyt selitän teille miksi Laku pääsi tänne postaamaan:
Alotin tämän kun minulla oli 19 lukijaa. Vatepate oli 20 lukija. Sitten keksin että, hän saa postata blogiini. (en ole saanut häneltä vielä postausta) Ja Laku56 oli 25 lukija joten hänkin sai postata blogiini. Ja se onnenpoika/onnentyttö joka on 30 lukija saa postata blogiini lähettämällä kommassa postauksen minulle.
Toivottavasti tajusitte jotain.

Pandda12:lla oli perjantaina synttärit. Huomasin sen blogitekstin vasta eilen.Ajattelin tehdä hänelle synttärikortin ja tässä se on:

Ei mikään maailmanhienoin mutta jonkinlainen kumminkin. Olen tehnyt tosta Lakun kortista ja Panddan kortista taustan sellaisessa kivassa paikassa jonka nimi on  sumopaint.



Ei mulla sitte muutaku:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3