Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

torstai 26. tammikuuta 2012

Helsinkiin!

Moikka pandat!
Ensinäkin. Toi uus palkki on ihan lapsellinen! Voiskohan siitä huomauttaa Panfutiimille (:P) 


Toiseksi Musta tuntuu että, Ressu on ainoa joka tääl mun blogissa käy. Koska en oo saanu keneltäkään vielä kommaa joka haluis nimen Ressun "Parane Pian" korttiin! Mutta, Panfussa niitä nimiä tuli keräiltyä :D Teillä on ennään aikaa maanantaihin asti jos haluatte nimenne parane pian korttiin! (Ellei Ressu jo parane siihen mennessä)(mutta sitähän me toivommekin).

Kolmanneksi. Mää ja mun perhe (elikkä siihen kuuluu pinkkiki) lähetään huomenna Helsinkiin. Koska siel on jotain ristiäisii ja muuta joten en pääse postamaan ku varmaan ehkä huomenna pikapostauksen ja sit ehkä sunnuntai iltana (ehkä). Jos en pääse sunnuntai iltana niin lupaan et postaan Mondeynä :P

Mun pitää mennä!

4 kommenttia:

  1. Mä haluisin nimeni siihen korttiin :3

    VastaaPoista
  2. Mun kans. Ei Rex oo ainoo joka lukee sun blogii. Mie kans. Et oo myöskään ainoo, joka ei pidä uudesta palkista...

    -Elvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ressu ilahtuu!

      <3 Sanni
      (se on lapsellinen se palkki :()

      Poista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3