Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

maanantai 23. tammikuuta 2012

Elviira117 ja Anne12+9 postaus!

Päivää pandat!
Elviira lähetti mulle sen postauksen ja tässä se nyt on:

Heyyh!! Täällä teille kirjottelee siis Elviira117. Sain kunnian kirjoittaa Sannin blogiin, koska olin kolmaskymmenes lukija. Minulla on myös oma blogi osoitteessa http://elviiranjaannenpanfublogi.blogspot.com/ Panfussa seilainen yleensä jollakin tyhjällä servulla. Oli aivan ihana tulla töhertämään tänne tälläinen minipostaus :)
   Kiittää ja kuittaa Elviira

Kiitos vielä Elviiralle että tuli tänne kirjoittelemaan ;)


Mulla ei sitten muuta ollutkaan kun:


Ps. Mä rukoilen että osallistutte kilpailuun!!!!!!!!!!!!!!!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3