Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

perjantai 13. tammikuuta 2012

PandsuRosun paikan muistotilaisuus

Nyyhkyllistä iltapäivää pandat.........
Tänään olin kirjastossa ja PandsuRosu niminen panda, aloitti väliloppauksen. Siis että pitää vähän taukoa Panfuilusta :( PanduRosu on yksi ihanimpia pandoja mitä olen tuntenut joten minä ja Fifanni pidimme muistotilaisuuden Panfussa Rosun paikalle. Tässä muutamia kuvia. En saanut jokaisesta jutusta.

 Menimme tornaadon päälle ja lausuimme sanat jotka halusimme sanoa rosulle.









                                                       Fifan puhe.                   


  Hiljainen hetkikin piti tietysti pitää.                                               






Me myös lauloimme ja pistimme hyvät vaatteet päälle. Tässä muuten mun kaiman (sannin) muistotilaisuus asu. Hän ei näy valitettavasti noissa kuvissa.
Minunkin piti sitten panna hyvä muistotilaisuus vaatteet.



      Varauduin kaikkeen (melkein). Sateenvarjohattu= Varjoksi mulle sateen varalta (tai auringon). Nuttura= Piti olla hieno kampaus koska oli muistotilaisuus. Ripset= Mulla on aina ne. Sateenvarjo (kädessä)= Muistopaikallakin piti olla suoja. Kukkamekko= Se sopii hyvin musitotilaisuuteen. Jakku=Ettei tule kylmä. Toi ihme kukka kaulahomma= Siitä voi hyvin nakata kukkia muistopaikan päälle. Uimarengas= Jos tlee tulva niin ei huku. Korkokengät= Siks että oon niin lyhyt. Keltanenväri= Se sopii tohon asuun.
 Mulle sanottiin (en muista kuka) et, "Sunhan piti panna hyvät vaatteet ei tyttö poikamaiset .D" Jotenki tolleen se meni mutta ei sil niin välii ollu :D
  Me lauleltiin ja heitltiin kukkii sen muistopåaikan päälle ja vaikka mitä. Multa kysyttiin myös et "Miks pidätte hautajaisii Panfussa?" Ne ei nimenomaan ollu hautajaiset vaan muistotilaisuus PanduRosun paikalle!

Mun pitää nyt mennä syömään.

Muistoasussaan kamppailen, Sannivanilla

Ps. Osallistukaa kilpailuun tästä!

2 kommenttia:

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3