Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Kamarin kristallipallo.

Tänään se hetki on vihdoinkin koittanut 8D Saimme kurkistaa Kampsun (Kamarian) kristallipalloon. Sieltä näky jäätyny Napasapa.

Oisko teillä mitään vinkkejä/ohjeita miten saisin videoita näkymään? Kun haluaisin niin kovasti näyttää niitä mun tekemiä videoíta. Youtube ei oo sit vaihoehtona koska en saa/halua  panna sinne videota.

Noo en haluu alkaa valitteleen teille mun onkelmista joten taidan häippästä teidän päätä rasittamasta.


Heippa, Sanni


Ps. Tulipa njbvcxz postaus. Lupaan kirjotella paremmistaki aiheista ku mun oudoitsa onkelmista.
Ps. Toivottavasti saan HansQulta apua. Lähetin kysymyksen sen apusivuille :) Onneks te muut ootte niin viisaita :) <3

8 kommenttia:

  1. Moi Sanni!

    Osallistuisitko mun blogin kilpailuun? Kiva jos osallistut! Ok, jos et! :D
    Sen löydät kamppanjat ja kilpailut sivulta. =)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa ihanaa! Jännitän aina saanko kommaa <3 Ja osallistun tietenkin! Miten voisin kyllin kiittää sua kun lähetät mulle kommentteja!?

    VastaaPoista
  3. Huomasin blogisi, kirjoitustyyli on semmonen jota tämä Nano-setä toivoo :D Mutta tää tausta välillä häiritsee lukemista ;)

    VastaaPoista
  4. Se meneeki vaihjtoon mut ku yritin muokata sitä niin sit se jäi tälläseks ku mun piti mennä pois koneelta :D Kiitti et liityit lukijaksi!

    VastaaPoista
  5. On se siis piirustuskilpailu. :)

    VastaaPoista
  6. Okei, näinki sen sun blogista (nyt ku luin sen äsken) 8)

    VastaaPoista
  7. Kommentistasi, et ole pysynyt ajantasalla! xD Me lopetettiin ne! Luikko ees koko postausta..?

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3