Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

maanantai 21. marraskuuta 2011

Kilpailu!!!

Kisa-päivää pandat. Kaiken pähkälyni jälkeen keksin kisan. Keksin sen piirrustuksestani :P Sen nimi on "Painajais-kisa" Onko teille käynyt ikinä niin että olette nähneet painajaisen ja heränneet keskellä yötä?

Nyt siitä voi olla hyötyä! Tässä ohjeet:

1. Muistele kauheinta painajaistasi tai keksi sellainen.
2. Kirjoita se kommenttiin.

Yksin kertaiset ohjeet :D Aikaa on yllin kyllin :)

1 sija: 1000 pandakolikkoa ja tähtipanda-titteli
4-6 sija: 700 pandakolikkoa
7-10 sija 500 pandakolikkoa
Voittaja saa Tähtipanda-tittelin.  Lisäksi kaikki osallistujat saavat jutun jota en vielä kerro.


Siinä oli pikaisesti. Mun pitää nyt mennä.

Moikka
-S.V.

21 kommenttia:

  1. Mro Sanni! Täs ois mun pahauni:

    Olin metsäs pelottavas ja sitten kuulu pamahus PAM! Ja sit mä katoin vuorelle ja siel oli ihmissusi! Sit se huomas mut ja mä juoksin nii kuóvaa ku mä pääsin! Ja sit mä piilouduin jonki kiven taakse! Ja sit kuulu ulvontaa ja juoksua. Sitte se näki mut ja sit mä heräsin.

    VastaaPoista
  2. Mä näin kerran semmosta unta, että olisin muuttunu haikaraks välillä, ja sit olisin ollu kaupassa ja tiikeri/leijona olis syönu mut! :D Piirrään mahollisimman pian, ilmotan kun se on mun blogissa

    VastaaPoista
  3. Noh... Painajainen? Mm... No tää on tarpeeks paha :D

    Tää tapahtu kun olin mun harkoissa... Siis siinä painajaisessa. Mä olin ihan normaalisti kulisseissa oottelemassa mun vuoroo hypätä näyttämölle. Sit yhtäkkii mun näytelmäope tuli mun luo ja alko leikata mun hiuksii... Ja sit mä heräsin.

    Pelottavaa, eix? :D

    VastaaPoista
  4. Mä haluun sitteki sanoo toisen, joka on pikkasen pelottavampi: Mä olin jossain museossa en muista. Sitten muut meni jonnekki ja istuin yksin semmosien portaiden yläpäässä. Sitku siinä oli semmonen kaide ja semmosia kiviä niiku siinä melkein lattian alla. Meni istumaan siihen ja se rysähti, menin tietysti sen mukana. Sit istuin siinä ja se putos kohti lattiia. Sit mä heräsin.

    (Todella) pelottava, eikö?

    VastaaPoista
  5. Ressu3: nice stoori :D ei haittaa vaik kerroitki (tai keksit) uuden stoorin :D
    Tillervo: Todella "pelottavaa" xDD Hrr nyt kun ajattelen se ois karmivaa :()

    VastaaPoista
  6. Moi! Täs ois mun painajainen:

    Oltiin mä ja mun kaveri oltiin metsässä kun me oltiin iltäpäiväl käyty kerääs marjoi ja kattelees mettää ku sielt oli raivattu yhest paikkaa pikkusen puita. Sit me mentii syvemmälle mettään ja sit siel oli jotain ihmissusei vamppyyrei ja jotain karhuja. Me juostiin niin kauas kunnes ei kuulunu äännähdystäkään. Sit yhen puun takaata yks niistä ihmissudista kävi meiän kimppuu! Ja sit mä heräsin. (Onneks mä heräsin)

    Toi tais olla mun pelottavin painajainen.

    Joa

    VastaaPoista
  7. Joanna: KIITTITITITITI AIVAAN HIRVEESTI et osallistuit mun kisaan!!!! hrrr se on yhtä kammottava ku tillen ( xDD lukekaa ylempää tillen tarina .D)

    VastaaPoista
  8. Täääääääh????!!!!! Mä ainaski näyttäisin kauheelt lyhyt tukkasena!! Ja ole hyvä! Onneks Tille heräs!


    Joa

    VastaaPoista
  9. Ääk...ehtiikö vielä???
    No, tässä on ''kauhea'' painajainen, jota olen nähnyt viisivuotiaasta asti...ja se on aina yhtä pelottava :D
    Tiedättehän, teletapeissa on se sininen imuri, Nuu-nuu nimeltään (kyllä, olin pienenä teletappi-fani;). No, se imuri-nuu-nuu on tässä unessa :) Ja olen tässä 5-vuotias xD

    Istun turvallisesti huoneeni lattialla, ja leikin hienolla teletappi-talollani, sekä laulan jotain epämääräistä teletappibiisiä. Kuvittelin, että ne pienet muoviset teletapit olivat aivan oikeita. Mutta sitten vieressäni nököttänyt muovinen nuu-nuu-lelu heräsi eloon, ja kasvoi oikean kokoiseksi! Rupesin itkemään, ja yritin juosta pois huoneestani...mutta kauhukseni ovi menee kiinni kuin itsestään, enkä pääse ulos. Se hirveä Nuu-nuu lähestyy minua, ja IMUROI MINUT! Kuulen joskus vieläkin sen kauhean imurinhurinan....

    Arvatkaas, uskalsinko pariin päivään koskeakkaan siihen nuu-nuu-leluun? Tai edes leikkiä huoneessani? En todellakaan xD Yhh...jäi kauheat traumat imureista O.o
    vanilla, joka fanittaa teletappeja

    VastaaPoista
  10. Vanilla: Kyllä ehtii ja kiitos et osallistuit tähän kisaan :D xDD makian makia stoori

    VastaaPoista
  11. Noh, näin kerran sellaista Painajaista että...

    Istuin hiljaa huoneessani. Yht'äkkiä vieressäni seisoi Twilightin Edward, ja hyräili mulle Bellan tuutullaulua. Huoneessani on kokovartalopeili (vieläkin), ja katsahdin siihen. Huomasin, että kasvoni ei ole ollenkaan omani. Olin BELLA O.O! Sit katoin Edwardia uuestaan, ja sitten se puras mua. Aloin karjumaan ja Jacob ja Seth hyppäs siit ikkunasta ja tappo Edwardin ja sit musta tuli vampyyri, ja tapoin Twilightin ja Sethin, ja mun niinku (Bellan)perheen, ja sit olin ainoo tyyppi maailmassa, kun olin tappanu kaikki.

    Sit mä heräsin. Oon Twilight fani, joo tiiän >:D Mut toi oli kamala koska RAKASTAN Twilightii ja Jacob on komee, en haluu tappaa sitä >:(
    Kuva tulee pian (:

    T. Panduska

    VastaaPoista
  12. HUI! Toi oli kyl aik karmiwaa!1 hrr ( saa kylmiä väreitä) Ootkohan liikaa Twilight-fani??

    Ihan siga siga siga magee stoori (niinku kaikil muilki :))

    VastaaPoista
  13. Heips! Ai että ihan painajainen :O Aika jännä aihe! Mut tässä se mun painajainen:

    Olin ihan tavallisesti kuljeskelemassa kadulla. Yhtäkkiä, en astellutkaan enää kadulla, vaan Saharanautiomaalla. Ja arvaappa vaan, kukas tuli vastaan? Itse voldemort sauva ojossa (joo, on tullut kateltua liikaa Potteria...). Lähdin sitten kiipeämään lähimmän pyramidin päälle (mites sellainen eksyi Saharaan??). Kun pääsin sen päälle, heräsin.

    - Elvi

    VastaaPoista
  14. Voi, elvi kiitti tarinasta! Arvostan oikeesti et osallistuit kisaan! Garmiwa tarina! Mulki on tullu katottuu Potterii vähän liikaa :S.

    VastaaPoista
  15. Näin tän painajaisen ku olin pieni

    Oli ilta,olin iltapalalla,iskä käski mun maistaa vissy vettä(kirjotetaan eri tavalla)
    Otin sitä peukaloon,sitten mun peukku lähti irti!
    Sitten huuheltiin sitä äidin kanssa (keittiön lavuaarissa)
    Sitten äiti pani siitä lapun pöydälle(olin menossa seuraavana päivänä mummulle)
    sitten menimme takan eteen lämmittelemään(joka on hyvin harvinaista)Sitten selkäni rupesi palamaan!Menin makuuhuoneeseen ja sammutin sen peitolla.siihen uneni päättyikin ei se nii hurja ollu.
    Laku56

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui! Hyvin karmiva tarina! Kiitos että osallistuit!

      Poista
  16. Juu mä osallistun tähän ajankuluks :D eli tiiät elokuvan scream? no hyvä: Olin kotona syömäs. Sit meiän pihalta näky jotain mustaa liikkuvaa (se screamin tappaja) sit meidän ovikello soi, Mä avasin. Sit kun katoin ei ollu ketää no sit menin takas syömään ja mun äiti tuli sanoo: Men kauppaa' sit ku se lähti mä kuulin koulun kellojen soivan (Outoa) sit käänsin pääni ja se tappaja oliki siinä sit se juoksi ja heräsin (kiva!)

    Näni ton unen ku katoin ekaa kertaa Screamin o_O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä vissiinkään sitä elokuvaa mut kiiiiiiiiiiiiiiiiiitos et osallistuit kilpailuun <3 <3 <3 <3 Ja karviman pelottava tarina toivottavasti en itte ala näkee painajaisii sun tarinasta :D

      Poista
  17. No kerran näin semmosta unta että: Koulupäivä loppu, me lähettiin kotiin eli minä ja kaverini ainakin kävellen. Olin kotona siellä ei ollut ketään, ajattelin että ihan hyvin voi kattoo telkkaa, ja sitte tuli ilmotus telkkariin että mun kotipaikkakunnalla on lähellä joku murhaaja ja se rikko keittiön ikkunan ja sillä oli ase , sitte mä rikoin ikkunan ja juoksin topissa ja pitkissa housuissa ja paljoin varpai ja juoksin metsässä kun se jahtas sitte mä kaivoin taskusta kännykän ja soitin poliisille ja sitte heräsin!

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3