Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

lauantai 5. marraskuuta 2011

HELP ME!!

     Päiviä, pandat.HELP MEE!!! Ajattelin tehdä kisan mutta, emt mikä se ois!! Voisitteko keksiä kilpailu ehtoja ja lähettää kommissa??? Saatan sitten jokunen kaunis päivä tehdä kilpialun jonka SINÄ panda joka luet tätä ( jos tätä kukaan lukee) olet keksinyt C:.


     Kuka tykkää lukea Harry Potteria??? Musta kirjat ja leffat on niin sika sika sika sika sika mageita, siistejä, hyviä jne.
    Oon kattonu kaikki Potter-leffat vaitsi Kuoleman varjelukset osa 1 ja Puoliverinen prinssi. Oon lukenu Harry Potter ja Viisasten kivi, Harry Potter ja Salaisuuksien kammio ja sain tänään luettua Harry Potter ja Azkabanin vanki.
     Ootan innolla että me lainataan Harry Potter ja Liekehtivä pikari. Oon kattonu Liekehtivän pikarin leffana mut en oo nähny sen loppua. Mut siin oli hyvä ne tanssiaiset xD.
    Kävin kattoon elokuvateatterissa Harry Potter ja Kuoleman varjelukset osa 2. Se oli tosi karmiva. Ainoo onnelinen kohta oli siitä loppu Dx. Oon tosi kova Potter-fani xDDDD.
    Teille olis nyt pieni Potter-tehtävä  ,D. Paan sekaisin Potter-kirjojen nimet ja voitte kommenteissa kirjoittaa oikean järjestyksen.

1. Puoliverinen prinsi
2. Azkabanin vanki
3.Liekehtivä pikari
4. Kuoleman varjelukset
5. Salaisuuksien kammio
6. Feeniksin kilta
7. Viisasten kivi
  Siinä onkin teille vähän pohtimista xD.

   Tilaatteko jotain lehteä?? Meille tulee Koululainen. Musta se on yks parhaimmista lehdistä mitä mulle on koskaan tilattu. Mikä on teiän mielest hyvä lehti?  Koululainen " Reppukansan paras frendi " xD. Musta Koululaisessa on: Vitsejä, palstoja, elukoita, julkkiksia ja paljon muuta kivaa! Ootan aina innolla millon tulee Koulualainen xD. Mun mielest palstat ja vitsit on parhaimpii xD. Siinä on myös kivoja kisoja.


  Ei ollut tällä kertaa muuta.

2 kommenttia:

  1. Kisa voisi olla tarina kisa, runokisa, suunnittelu kisa tai joku arvonta. ;)

    Vastaisin noihin juttuihin, mutta en oo lukenu yhtäkään Potteria, vaikka elokuvia on tultu katottua. Oon nimittäin enemmän Jesse-sarja fani. Dx Meille tulee Lemmikki lehti, ja mitä ikinä onkaan. Joskus koiramme, tai lemmikki lehti. Vähän molempia. ;)

    VastaaPoista
  2. Okei, Me saatiin Koululaisesta joku tilaajalahja niin me vallittiin Lemmikki-lehti.
    Mietin noita sun hyviä kisaehdotuksia Cx.
    Mä en hirveesti oo lukenu Jesse-kirjoja xD. Luen enemmän Potteria xD.

    Hellurei, S.V.

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3