Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

lauantai 12. marraskuuta 2011

Frendejä jädebaaris

Terve frendi-pandat. Viikon expertti oli Saafa! Manny odottaa että mittari näyttäis 0 celsiust. Se haluu vissiin rakentaa jotain ja mun mielest lumilinnaa. Löysin tälläsen jutun Mannyst.


Klikatkaa kuvaa niin näätte sen isompana ,)

Hengailin tänään jädebaaris mun kamujen kans ,D. Tässä ois kuvia jädebaarist ja mun kamuist ,D

Tos me heilutellaan.


Tässä me hekotetaan xDDD.


Tos on Eppe99.


Tässä on mini111.


Tuos on panda265.


Ja hän on P.R. Eli PandsuRosu.


Hän on mimosa3535.


Tässä me hyvästellään.


Siinä olikin mont kuvaa ,D.


Hellurei, Sanni


2 kommenttia:

  1. Ilmotan vielä tässä, että sä saat tehä sen yliksen. :) Ja sulla on kohta 20 lukijaa!!!!!

    VastaaPoista
  2. Moi Sannunen! Olis kiva jos osallistuisit mun blogin lukija-kisaan! Löyät sen sivupalkin sieltä, sitten ku siinä on niitten postauksien otsikot, paina lokakuu, ja eti sieltä lukija-kisa.

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3