Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Uusia juttuja+kamut

Treve pandat! Tänään tuli uusia kuteita ,D.


Liisa ja onkohan toi Hatuntekijä ,D.   Tässä kuvat ku mul on ne pääl.



Niillä oli myös erikois toiminto. Menin Paulin luo ja se käski syödä sen muffinssin! Sanoin kyl et mä en aio syödä sitä mut se sai mut suostumaan D:


Sitten kuni taikaiskusta muutuin mini-Liisaks ,D.

 Aika hassuu ,D.

  Tänään ku menin mun majaan näin siellä lahjapaketin.


Ihmettelin et " Eihän mul ollu synttäreit " xD sitten vast hokasin et se oli VIIKKOLAHJA! ( lahja jonka kultapandat saa joka viikko ,) )  Sit klikkasin sitä ja jännitin et mikä sielt tuleee


Panin viikkolahjan majaani. Se ei oikein sopinu mun sisustukseen joten en jättäny sitä sinne. Mul ois ollu kuvaki mut kone ei nyt löydä sitä :().  

  Eilen me hengailtiin Pinkkibella1:sen kans jädebaaris ,D ( Niinku aina ) 


Sitte me pantiin hassut vaatteet päälle xD. Snakski tuli mukaan ,D.


Netti vähän pätki siks mun alla on tollanen vihree laatikko D: Otin jokaisest yksityis kuvan.

Tos on pinkkibella1. En saanu kovin hyvin rajattuu :()


Tos oon mä ,D Olin ottanu snaksin kuvan mut olin jotenki jännästi vahingos muuttanu sen pinkkibellan kuvaks ,( Eli en voi nyt näyttää sitä ku sitä ei oo ,() Meil oli kumminki hauskaa xD.


Etin yks päivä netist Ellan ja Maxin kuvia ja tein niistä sellasen jännän jutun. Tässä ois se


Siinä on kaikenlaisii kuvii niist ,D


 Panfussa oli se tarina kisa niin sen 3-voittajaa oli: Nano, Kalkkaros ja Kiki87! Onneeeeeeeeeee hirveeesti teilleeeeee jos luette tätä blogiiiiii ( voittajat )

  Haluaisin saada tietää miten voi ottaa videon muullaku kameral/kännkäl. Jos joku tietää miten voi ottaa videon muutenku noil tai diaesityksen voiko kertoo kommas tai jos näkee mua ;)



1 kommentti:

  1. Mikä kone sulla on? voin neuvoa sua, mut osaan tehä vaan kuvilla videon. En oo varma, mut mun mielestä vaan Mac:illä pystyy käyttää sitä ohjelmaa, mut mä teen iMovie ohjelmalla. Ja se saattaa myös maksaa. :(

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3