Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

torstai 3. marraskuuta 2011

Emt, mikä ois otsikko

Iltoja ,D.
Maxin ja Ellan blogissa oli kysymys:

Mä panin et, Eve tykkään siit enemmän mut, jotku tykkää Wall-E.stä Oma on mieli piteeni ,D Minkä te pandat valitsitte?  Eilen tuli siis Wall-E ja Eve puvut.

Kiva et noit voi käyttää jonku aikaa myös tavalliset pandat Cx. Nois RoBo puvuis on myös erikois toiminta
Ku vaikka Eve heittää Wall-E:n päälle ilmapallon ( vesi-ilmapallon) se saa sähkärin xD. Hassuu. Täs ois kuva ku mul on Wall-E puku ja Eve puku pääl.


 

xD.  Sain sähkärin montaki. Eka ku saa sähkärin käy näin.


Sitte tulee tipu pään päälle.


xD. Tänään kysyttiin taas
Viikon expertii.

Saa palkinnoks lätsän ja taulun.


 Onnee kaikille kisaan * näyttää peukkua *

Moikka, Heiluttaen Sannivanilla!

 

Ps. Oliko teiän mielest mun uus ylis hieno?
 En jätä sitä, työstän parhaillaan parempaa .D En tiiä millon se tulee valmiiks mut toi on sit väliaikanen.

Toinen PS. Anteeks et en oo kirjottanu moneen päivään mutta, annattehan anteeks mul on ollu pitkii school päivii ja harrastan paljon.

Kolmas PS. Mun blogiin on tulos uus sivu sen nimi on
Pinkin Päivis. Työstän sitä vielä mutta, Pinkki2 alkaa kirjotteleen sinne kaiken laista ,D

Neljäs PS. Tää blogi on silti mun vaik Pinkki2 kirjottaa joskus tänne xD

Viides PS. MOIKKAAAAAA Ja anteeks et tuli liikaa PS:jä xDDDDD mrooo

3 kommenttia:

  1. Millos aijot laittaa sen mun tekemän yliksen? Ei ole siis pakko, mutta kysyn vaan.

    VastaaPoista
  2. AINIIIIIIIN1!!!!!!!! Unohin sen ihan kokonaan Dx anteeks hirveesti Ressu3! Paankin sen ton tilalle ,D. Ainaki siks aikaa et se mun toinen ylis on valmis siin meneé aik kauan aikaa xD


    Hellurei, Sanni (S.V.)

    VastaaPoista
  3. Ei sun tarvii oikeesti laittaa sitä jos et haluu. Mutta on kiva ku pidät siitä. :)

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3