Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

perjantai 18. marraskuuta 2011

Hrr

Hyrisyttävää päivää pandat! Huonoja uutisia Max on vilustunut!




 Onneksi Ella hoitelee häntä ,).

Iglu edistyy ja edistyy kun miljoonat ja ziljoonat pandat tuovat Mannylle joka päivä jääpalasen maauimalast. Mäkin kävin tekemässä osuuteni mutta, tuli pikku pulma pakkasen kanssa ,() Pakkas-ukko oli paha.Olin maauimalassa hakemassa siis sitä palaa.


Ostin talvi-kamaa kuvastost ,D. Niin kumminki ajattelin kokeilla vettä mutta, pakkanen vähän puri D:


Hrr sentään! Onneksi sain sentään tehtyä osuuteni * näyttää peukkua *



Yllätyskone toimii muuten!


Sielt sai jonku esineen emt mun mielest se on joku jäde tai sinne päin xD emt mistäs sitä tällänen panda sen vois tietää .) En ehtiny kattoo sitä majas.



Mun pitää mennä syömään onneksenne ku äiti hoputtaa =0

Heippatirallaa! 

Sanni ¤


PS. en kirjota viikonloppuna paljon kosk meen mun BFF:lle yökylään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3