Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

lauantai 13. elokuuta 2011

Sannin pää on pyörällä!

Aloha panduskat! Mul on ihan pää pyörällä kun päivät vaan hujahtaa alta! En oo muistanu kirjotella blogiini ees!Mennäänpä vähän ajassa taakse päin. Elikkä eilen oli tosi siistit ranta bileet! Kamariakin nähtiin tanssivan hula hulaa xD Bonusta oli eilen että oli KULTAPANDAPÄIVÄ!!!!! Se oli tosi tosi kivaa!
Ylläri koneesta tuli jokunen päivä sitte rummut. Mä opettelin  soitteleen vähän rumpui! Mä opettelin myös ottamaan ruutukaappauksen elikkä kuvan Cx
Mä en nyt ehdi kirjotelle sen kummenpii joten
MOIKKELIS!

Heiluttaen sannivanilla!

Ps. En yleensä arkisin kirjottele paljon ollenkaan koska mulla on kauheen pitkät koulu päivät xCS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3