Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

lauantai 6. elokuuta 2011

Kotityöt

Moikkelis pandulit! Mä en oo tänään vielä kertaakaan käyny Panfussa koska oon innostunut kotitöihin! Aika hassuu multa mutta, mun vanhemmatkin snaoivat että jos alkaisin tekeen kotitöitä voisin saada vähän viikkorahaa! Se on tosi hyvä juttu, ainakin mulle ja Pinkki2lle! Me kerätään yhdessä yhteen juttuun rahaa mutta sitä mä en kerro. Mikähän tarra me saadaan tänään ja keltä en oo vielä ehtinyt käydä katsomassa. Hmm,, jänskää. Oottekko muuten käynyt tekeen Oscarin tietovisaa? Mä sain eilen pronssisen hiiren! Mä oon saanu melkein joka kerta kaikki oikein mutta, joskus on mennyt vähän pieleen. Sé ei silti mua hidasta! No mutta mun täytyykin lähteä tästä syömään. Moikkelis!

Vilkuttaen sannivanilla!

Ps. Pinkki2 ei päässyt tällä kertaa kirjoittamaan. Yritän pyytää sitä joskus toinen kerta. Nähdään xD
Ai niin! Mä kirjotan sitten tällä lilalla vai onko se pinkki ja Pinkki2 kirjottaa sitten turkoosilla!
Siitä tulikin mieleen jos Pinkki2 lemppari väri turkoosi niin miks sen nimi on Pinkki2 eikä Turkoosi21 Sitä jää nyt miettimään. Moikkelis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3