Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

lauantai 6. elokuuta 2011

Huomeniaa!

Huomenta pandulit! Huoh ai joo huomenta pandat! Oon vähän väsynyt.Joo annas mä panda kuoma vähän autan sua kun oot niin väsynyt. Äh mä en millään pääse nettiin mun kännyl! Joku on tainut herätä väärällä tassulla. Enkä oo! Mut kumminki ootteko käyny jo hakeen tän päivän tarran? Mä en oo vielä ku nukuin aika huonosti. Me oltiin Pinkinkaa mummolas yötä. ( Mummola on meiän naapuris.) Oisin menny koneelle mut Pinkki2 ryntäs heti siihen ja kun me juostiin kilpaa mummolast kotiin se sano et se menee koneelle.Joops no kuitenkin anna mäkin kirjoitan! mä ainakin nukuin hyvin mummolassa vaikka laitettiin oliks se kahelta toista yöllä nukkuun no en oo ees syöny tänään mitään mutta nyt sannivanilla tulee kirjottaan. Kiitos arvoisa pikkusisko. Mikähän tän päivän tarra on?! Pinkki2 ei sit kerro sitä mulle! Höh no olisin kyl tienny mutta kuitenkin tiedän sen hehheh. Keneltähän se tarra on mikä me saadaan tänään vai antaakohan se henkilö meille sitä tarraa! Se ois jos ei antais mutta, varmaan antaa. Minä jään sitä nytten tänne miettimään. (Pinkki2 ei varmaan mieti)

Heiluttaen sannivanilla,  ja Tanssittain Pinkki2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3