Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

maanantai 8. elokuuta 2011

Huomenia pandulit! Pinkki2 ei oikein pääse kirjottelemaan kunnolla, koska sillä on hammaslääkäri! Hui! Tai ei se niin pelottavaa ookkaan. Muuten ootteko kuullut jo, että Panfun parhaat reportterit Ella ja Max suunnittelee lähtöä Japaniin Robbyn luo?! Se on kyllä hyvä asia koska nehän ei melkein koskaan käy lomalla!  Moikkelis! koht pitää lähtee hammaslääkäriin. En tiiä otetaanko mun raudat pois vai ei?! Pinkki2 sä eksyit vähän aiheest! Me puhuttiin juuri Robbysta, Ellasta ja Maxista! : x Pinkki2 muuten miks sun nimi on Pinkki2 eikä Turkoosi2? Kun kerta sun lemppari väri on turkoosi. ( Melluliininkin lemppariväri on turkoosi)  Sorkke aiheest. Sen takii mun nimi on Pinkki2, koska sillon kun loin mun pandan niin, tykkäsin pinkistä en turkoosist mutta, iskä taitaa tullakin jo  hakemaan mua hamppilääkäriin. Tanssittain Pinkki2 ( Ei turkoosi2.) 
Pinkki2 meni jo. Mäkin taisin eksyy aiheest! Mut kirjottelen päivemällä lisää joten,

Moikkelis, Heiluttaen Sannivanilla!

Ps: Jos joku alkaa mun blogin lukiaks ( ja Pinkin) ja pitää siitä toivoisin että kommentois, ( ei oo pakko) ja mainostais sitä muille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3