Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

keskiviikko 10. elokuuta 2011

Koulu alkoi

Morjensta pandulit monilla jo varmaan on alkanut koulu no joillakin ei ehkä vielä mutta mulla ja Sannivanillalla alkoi mulla on jo loppunut koulu koska nyt näinä ekoina päivinä me päästiin tunnin aikasemmin koulusta Sannivanilla on musiikki luokalla en tiedä millon se tulee mutta kyllä se varmaan on hyvin mennyt.Ja tulee vielä mun kanssa kirjottaan blogia mutta eka se käy panfussa voitamassa asiansa ja juttelemassa.Mutta nyt mä meen vähän bilettään sinne muuten kaikki muistakaa sitten käydä koulua ja yrittäkää tulla ajoissa ja herätä ajoissa kouluun no moikka        Tanssittain Pinkki2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3