Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

perjantai 26. elokuuta 2011

Aulassa kummittelee

Moi pandat! Mua pelottaa vähän kun Kamaria sanoi että aulassa kuuluu ääniä ja kun käväisin se oli totta! Mä ihmettelin että mitä on tapahtunut ja aloin miettiä että kummitteleeko siellä! Säikähdin ihan kamalasti se aula onkin ollut aika pelottava paikka. Ainakin mun mielestä! Moi Pinkki2! Päätit sitte alottaa ilman mua. Sori! olin niin peloissani muutes Sannivanilla ootkos sä käynyt siellä aulassa vielä ihmettelemässä? Joo kävin mä tänänä siel! Aik karmaisevaa! Pandat nyt íloisiin asioihin1 Ootteko käyny testaamas tasokonetta! Se toimii tänään! Täs ois kuva mun uudest toiminnost XD

Niin ja nyt onkin mun vuoro Sannivanilla! Ja nyt sen mun saaman toiminnon tai voisinkohan sanoa eläimen! Koska sain sellasen turkoosin Woobyn tässä olis kuva siitä!

No siinä oli mun sa Sannivanillan kuvat siitä mitä me saatiin tasokoneesta no moikka!
Vaatteita vaihtaen Pinkki2
Ja fudista pelaten Sannivanilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3