Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

keskiviikko 24. elokuuta 2011

Pelipäivä

Moikkelis panduskat! Meil oli Pinkinkaa pelipäivä! Viimeks oli kuvapäivä mut tänään pelipäivä. ; D
Tässä ois kuvii meiän pelaus hetkist xD

Tos Pinkki2 pelaa enkku pelii!

 Tos mä oon alottamas tota jumpperi pelii!
 Ja tuossa kuvassa Pinkki2 pelaa City Turnerii!
Tos Pinkki2 on juuri tehny muffinssi pelin loppuun!

 Tässä kuvassa aoiton vähän Lilii ausjen suunnitelus xD
 Tos on mun suunnitelema asu! Musta se olis okei tukankaa Cx
Tässä taas ois kynnet jotka suunnittelin Lilii auttaes!

Pinkki2 pelaa tos Magig Mazee XD

Tässä mä pelaan pilvi pelii! Se on tosi kiva!

Täs on kunnon tikka peli jota mä pelasin! Toi taso oli vähän vaikee , D

Täs on mun suunnittelemat hiukset Cx



Siin oli kaikki peli kuvat!


Moikkelis!

Kuunpäällä istuen Sannivanilla!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3