Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

keskiviikko 31. elokuuta 2011

Pinkin päivä

Morjensta panduskat! Halusisin näyttää kuvii mun päiväst. Täs niit oís:Aamulla mä herään ja meen parvekkeelle.

 Sitten mä meen pelaan futista aamu veryttelyks.

 Ja sit mul oli tapaaminen mun hyvä kamun Mc8:nkaa

 Sit mä menin jädebaariin leikkiin maskottii.

 Ja sitten mun oli aika mennä töihin sairaalaan.

 Töitten jälkeen mä halusin viettää aikaa mun toisen hyvän kamun Punninkaa.


 Ja sitten päivä oli jo ohi ja oli aika mennä nukkumaan.

Siinä oli lyhyt kertomus mun päiväst mutta, mun pitää nyt mennä. Moikka!

Nukkuen Pinkki2!

1 kommentti:

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3