Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

sunnuntai 21. elokuuta 2011

Kuvapäivä

Moikkelis panduskat! Mul ja Pinkil on ollu tänään oikee kuvapäivä! Me ollaan napsittu kuvia melkein koko päivä! Melkein kaikki kuvat on blogin ylhääl! Niin ja mul on ihan sormet puutunu siitä näpyttelystä. Mennään nyt toisiin asioihin. Mä oon oottanu ikuisuuden et kampsu julkasee ne maailman parantaja jutut xD! Niin sehän sano et ne tulee tänään iltapäivällä blogiin mutta, aihe oli nyt Sanni kuvapäivä! Mut oon niin innoissani! Me osallistuttiin Pinkin ja Partiolaisen kans siihen juttuun! ( Muistatte varmaan Partiolaisen haastattelusta. Partiolaisen väri on sit punainen.) Niinpä mutta Partiolainen ei nyt tule tähän kirjoitteluun mutta mä en nyt jaksa kirjoitella mun tassut on ihan punaset siitä näpyttelystä. Munki tassut on ihan kipeet joten MOIKKELIS!

Tanssittain Pinkki2 ja heiluttaen Sannivanilla!

Ps. Pandat muistakaa pitää hymy huulilla vaikka ette voittaisi kilpailua! Cx niinkuin Partiolainen sanoo!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3