Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

tiistai 21. helmikuuta 2012

Synttärit peruutettu!

Hei pandat!

Taas mul on ollu vähän kiireitä. Tänään on näyttis ja laskiaisrieha mun entisessä koululla. Huomenna on 8-9 tukiopetus. Perjantaina toinen mussan teoria koe ja tiistaina (ens viikon) bilsan koe. Mutta meillä oli tänään koulus (IRLis) hernekeittoo ja laskiaispullaa.

En voi pitää tänään niitä synttäreitä! Ne tulee päällekkäin sen laskiaisriehankaa. Joten päätin uuden ajan. Tässä:



Ei siinä sitten muuta :) En välttämättä videoi mun synttäreitä mutta ainakin otan kuvia ja teen niistä videon .)

4 kommenttia:

  1. Moi!
    Voi harmi vaikka noi siirty en pääse niihnkään, mut nähää panfussa!!! :)
    Tuun kyl onnittelee suo panfus mut onnittelen täälläkin!!
    "Onnea Onnea Onnea vaa Saanivanilla 11v. täyttää saa. On numero uusi mut panda sama, söde tyttö on aina soma!!"
    Siin alku toivotukset....tuli myöhään mutta tulipahan kuitenkin!! <3

    -Krisu99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirveästi :) Ihanaa että mulle lähetetään kommia :) Nähdäään

      Poista
  2. Onnea! Mun syntymäpäivät tulee sunnuntaina...!

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3