Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

tiistai 28. helmikuuta 2012

Lumiukko on "kuollut"

 Moikkkaa panfuttajat!
Anteeks et tää postailu on jääny vähän harvaan. Ja se saattaa jäädä harvempaanki. Mun kone aikoja rajoitettiin enkä saa olla ku päivässä tunnin. Se johtuu siitä että oon innostunu likaa videoitten tekemisestä ja aika on vierähtäny aika reilusti. 


Nyt oikeisiin uutisiin. Lumiukko on sulatettu ja tavallann "kuollut"


Minimouse oli siis se 35  lukija niin tässä ois hänen postaus:


  Onnittelut sannivanillalle 35 lukijan johdosta! :) En oikein keksi, mistä kirjoittaisin, mutta käykää hakemassa T-paita sulattamalla lumiukko Panfussa ;) Se on tosi hieno ja sitä voi käytää kaikki, eli se on myös tavispandoille. Toivottavasti Panfun seuraava tehtävä ei ole näin pitkä, minusta nykyiset tehtävät kestävät aivan liian kauan. Hmm.. taitaa postaus jäädä aika lyhyeksi, mutta lukekaa jatkossakin sannivanillan blogia! (:


Kiitos MiniMouselle! Ja niin mut mun pitääpi mennä nyt




Heiluttaen Sannivanilla


Ps. Oon taas toisella koneella niin ei oo tassuttainkuvaa 

1 kommentti:

  1. moi sannivanilla en oo nähny sua pitkään aikaan panfussa et kai vaan oo poistanu sun pandaa!!?!?T:petra77

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3