Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

lauantai 18. helmikuuta 2012

11-v!

Hyvää aamua pandat!
Eilen oli oikeet pirskeet IRLis ku mul oli synttärit. Mä tein mun kamujenkaa kaikkee kivaa. Laulettiin karaokee ja oltiin suolamurhaaja ja kaikkee kivaa :) Mutta eipä siitä sitte enempää :)

Eilen oli kulttispäivä. En päässy Panfuun mut ainakaan en pilannu toisten iloja tulemalla Panfuun. Ja en saanu vieläkään sitä kysely hommaa pistettyy! Siis klikkasin varmaan miljoona kertaa siitä lisää toinen vastaus! Yrtitän vielä toisella koneella jos onnistuis :)

Löysin tänään You tubes Sylvania Family Talent videon. Mun mielest se oli aika kivasti tehty.



Tossa se oli. Me aateltiin Pinkin kanssa tehä joku vähän saman tyyppinen (mut ei samanlainen) ku pinkil on pari tollasta Sylvania elukkaa vai mitä ne onkaan.

Nyt mun pitäs alkaa siivoomaan mun puumajaa synttäri kuntoon. Siel on oli kaikki kamat mitä mul on. Ei oo kuvaa koska sanoin pinkille et se järkkää mun majan niin ei se järkänny vaan otti kaikki kamat pois. Nooh jaah pitääpä alkaa järkkään. Tai sitten järsjestän siitä elokuvastudion. Tai no nääh en mää tiiä mut synttäreitten jälkeen teen siit  elokuvastudion.



Heiluttaen,


4 kommenttia:

  1. Moi!
    Mun päivääni sä et ois todellakaan pilannu.
    Ja kun sanoit tänää panfussa tekeväs se videon ni haluun kysyy voinko kattoo valmisteluja?
    Vaikka olinkin jo tänään!

    -krisu99

    VastaaPoista
  2. hellou S.V oon emilia85 ja oon liityin sun lukijaks joten voitko kommentoia ja ehkä liittyy mun lukijaks kivoja lukuhetkiä toivotellen emppu!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos että liityit lukijaksen emilia! Mikä etti voisin alkaa lukiaksi ja kommentoida blogiisi! Lähden nyt tästä blogiasi lueskelemaan!

      <3 sanni

      Poista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3