Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

lauantai 25. helmikuuta 2012

Synttärit! + 35 LUKIJAA!

Kaunista aamua panduset!
Toissapäivänä oli ne mun synttärit. Ei sinne paljon väkee tullu mut video on.


Ei ne kummoset ollu mutta oli mulla ainaski kivaa :)




 nyt asiaan... MUL ON 35 LUKIJAA!




MiniMouse oli 35 lukija joten hän saa postata tänne blogiin. Tee näin:


1. Kirjoita postaus kommaan.


2. Lähetä komme minulle.


3. Minä hoidan loput


Alotin vasta eilen tekeen sitä tehtävää sitä fööni ja ihme lumipallopuku hommaa. 



En veinannu päästä kampsun luo .X




Kukaan ei suostunu heittään :(


Löysin vähän kuvii:










Pitää mennä Moro


PS. Oon toisel koneel ei oo tassuttain kuvaa

3 kommenttia:

  1. Moi Sanni!!
    Millon ne synttärit oli? Illalla vai aamulla?
    No se video oli hyvä.
    Etkä ole huono kaveri. :)
    Ja onneks olkoon vaan!!
    synttärit oli + 35 lukijaa!!!!
    Olen tällainen ei liittynyt lukija. xD

    - Eppe99

    VastaaPoista
  2. Ne oli torstai iltana klo 19. Kiitos onnitteluista ja siitä että sanoit etten ole huono kaveri xD

    VastaaPoista
  3. Moi!
    Onnea vaan munkin puolesta!!
    Mä olisin ilomielin tullu sinne, mut ei ollu pelipäivä enkä olis varmaa saanu olla noin myöhään.... :C
    Olisin halunnu.. :)
    No toi video oli kiva!
    Mä ainakin tykkäsin..

    -Krisu99

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3