Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

torstai 16. helmikuuta 2012

Help!

Ihanaa päivää pandukaiset!
 Meillä oli tänään IRLis musiikin teoria koe. Meni se varmaan ihan hyvin. Mutta tarvisin nyt vähän apua.
Siis sillonku näytin ne kaikki painajaiskilpailun tarinat ja sanoin että voi äänestää tuolta sivusta niin en saa pistettyy sinne kyselyy! Tai siis saan mut en osaa selittää. Selitän kuvilla:


Kyllä alussa onnistuu mutta,,,,,,,,,,,,,
PAM! Miten saan pistettyy enemmän niitä nimiä tohon niinku esim.


Tillellä on noin monta? Niin voisko joku auttaa ja kertoo vastauksen?


Mun siskolla Pinkki2:sella on blogissa kilpailu. Elikkä klikatkaa TÄSTÄ!!!!!! pääsette osallistumaan siihen kilpailuun. Eikun kaikki mukaan vaan! Mä ainaki osallistun. HUOM! Vaikka siinä onki mun s posti niin se ei tarkota että MÄ päättäisin pinkin kanssa kuka voittaa. Pinkki päättää ite tai sitte se tekee äänestyksellä kuka voittaa siis ketkä voittaa.

Ei mulla muuta ollukkaan :) 




9 kommenttia:

  1. Paina, lisää toinen vastaus, nini auttaa. ;)

    VastaaPoista
  2. Sun pitää laittaa raksi siihen anna käviöiden valita useita vastauksia. ;)

    VastaaPoista
  3. Tosta "lisää toinen vastaus" . Siitä voi lisätä niin monta ku haluaa. Mielläki on piakkoin mussan teoria koe...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elvi!! Mä sain teorian kokeesta 10! (eli kaikki oikein :)

      Poista
  4. o.o Mä en kyl sais nii hyvää n.n

    VastaaPoista
  5. S.V jos mulle tulee noin koskettavia kommia en pidä ees taukoo!

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3