Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

torstai 23. helmikuuta 2012

Otsikko hukassa

Moi pandat!
Ensinäki, huomasin et toi mun otsikko "kaikkee/kaikkea ym. on toistunu aika monta kertaa. En yksinkertasesti keksi otsikkoja :S

Tänään on sitten ne mun synttärit :) Toivottavasti moni tulee. Ja lukijatki on lisääntyny. Kiitos Tazille Emilialle ja Vilma-Ledille että liityitte lukijaksi :) Nyt se onnekas joka tulee 35. lukijaksi saa kirjottaa mun blogiin postauksen.

 En saa pistettyy sitä kyselyy tonne sivupalkkiin. Joten. Aattelin ratkasukseks et kaikki äänestäis kommissa. Pääsette tästä!!!!!! lukemaan kaikkien osallistujien tarinat ja sitten äänestäkää johonkin tekstiin ketä haluatte :) Jakelen myös yllätys palkintoja osallistujille.

Kerroin kerran Pandusista. Siis että ne on niinkuin "uutiset" mutta ei kumminkaan ole. Valitettavasti HansQu ei ehkä käy täällä enää niin hän ei näe sitä vaikka olikin "Päätähti"


Se kestää aika kauan mutta toivottavasti jaksatte katsoa koska itse olen katsonut ne ainakin miljoona kertaa ja muistellut samalla HansQua :) Älkää välittäkö sen laadusta. Kuvasin sen kameral IRLis ja toi ku HasnQu kysy et mil kameral kuvaan ja kuvaanko irlis niin täytyy tunnustaa etten tienny mikä IRLi on :) Mutta ei kaikkee aina voi tietää.


Ei mulla muuta ollukkaan.

Heiluttaen



Ps. Tässä vielä synttärini aika paikka ym.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3