Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

lauantai 10. maaliskuuta 2012

Oon täällä taas kaikkien ärsytykseksi :S

 Moikka pandat!

Hiihtoloma sitte päätty. Ylläksellä olikin tooosi kivaa. Mä lautailin, hiihdin, laskettelin ja uin! Siel oli sellanen tosi tosi "hieno" kylpylä mut ei siitö sitte muuta.

Luulin et saisin yli viis kommaa viikon aikana mut turhat odotukset,  Ainaki 3 kommaa tuli. Oon silti tyytyväinen.

Ja lakulle. Oot sä mun ystävä vaikka tuli vähän eripuraa. Krisu ja Eppe ei se haittaa vaikka ette päässy :)

En päässy tänään elvin ja ansun blogiin! Ku yritin tuli tällänen:



Tarkottaako tää sitä etten enää koskaan pääsen siis en KOSKAAN PÄÄSE LUKEEN ELVISEN JA ANSUSEN BLOGII!!?????! Miten kestän sen!!!!!??  No ei voi mitään :((((((((((((

  Mun kulttis loppuu huomenna niin pitää valkata hyvät kuteet päälle. Eppe ja krisu voidaan me varmaanki jatkaa sitä videoo vaikka mul ei olis niin vaatteit ku en haluais jättää niitä päälle


Nyt kumminki lähen teitä rassaamasta

8 kommenttia:

  1. Moi!!
    Kyllä me voidaan jatkaa vaikka sulla ei oo niitä vaatteita!! :)
    Pitää vaan kattoa joku sopiva päivä.
    Muuten en mäkään pääse Elvin ja Annen blogiin sama juttu..... ,C

    -Eppe99

    VastaaPoista
  2. Voi taivas. :o Säkään et pääse sinne. :c No joo, yritän korjailla ongelmaa, sillä minä ja Anne pystytään ainakin kirjotteleen bloggerin kautta. Kummallista kyllä,....

    - Elvi

    VastaaPoista
  3. Sanni, blogimme kyllä toimii! Osoite on vaan vaihtunut (jostainn syystä), eli: http://elviiranjaannenpanfublog.blogspot.com/

    Ilmota jos ei toimi

    -Elllvvvi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että se toimii vielä :) Kiitos kommasta ilmoitan kyllä jos se EI toimi

      Poista
  4. Moi!!
    Miks lähit vaan yhtäkkii pois!!!???
    En mäkää pääse Elvin ja Annen blogiin!!

    -Eppe99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kone sekos jotenki ja sit en päässy enää Panfuun mua alko harmittaa niin ku en voinu kertoo teille :(

      Poista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3