Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

maanantai 19. maaliskuuta 2012

Jottain asiaa

Moi pandat!

  Tulin tänne postaileen ajan kuluks. Elikkös mun pitäs nyt se viikko kuukausitehtävä ehkä tehä siihen mis te kaikki muut ootte menos. En oo päässy viel taivaaseen ku ei oo tullu panfussa käytyä. Kohta mää varmaanki pääsen sinne.

Jaa mun sisko loppas panfun. Joillekki se saattas olla helpotusko sisko/veli loppaa panfun. MUlle se ei ainakaan oo. Eli se mun sisko on Pinkki2 ja mainitsin sen miljoonatta kertaa. Niin pinkki loppas sen takii koska kukaan ei muka tykkää siitä :( Musta jotku ainaki tykkäs siitä mutta mä en koskaan ees huomioinu sitä :( Oon niin tyhmä. Mutta tälle ei voi mitään. Mutta mulla ois suunnitelma miten saisin sen takas panfuun koska tykkäähän se olla panfus mutta se väittää et kukaan ei tykkää siitä. En voi kertoo sitä suunnitelmaa koska sehän saattaa vahingossa/tahalteen tulla/vilkasta mun blogia.

Mää en oikeesti tiiä mistä postaisin. Mul ei oo kyl paljon kertomist IRListäkään. Noo sain matikankokeest 9 puolen jaa sit saan videokameran. Ei siin niin paljon sit ollukkaan. Haluisin tehä sellasen videon. Niinku oikeen videon en sellsta kuvavideoo. Mutta en yhtään tiiä miten sais silleen kuvattuu helpommalla tavalla ku kameral. Jos on vaihtoehtoja tai jonnekki sinnepäin niin voisko joku kertoo?

1 kommentti:

  1. Vaihdoin nytten sitten nblogini osioitteen... This is the http://elviiranjaannenpanfublogi.blogspot.com/

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3