Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Oon surusta masentunut

HUONOA ILTAPÄIVÄÄ PANDAT!

Anteeks nyt toi alotus hyvää iltapäivää TEILLE mut huonoa mulle.

Oon niin masentunu ja tuntuu ettei jalat kanna. Mun aivan ihanan upea bestikseni pinkkibella1 loppas. Se onkin syy miksi en oo postannu moneen päivään. Panfussa mut pitää vielä blogi ja ihanat kamut. Nellille kiitos kommasta katsotaan sitä video hommaa joskus jos nähdään jos pääsen tän surun yli. Tuntuu vaan jotenkin että oon ollu tosi huono besu ja viettäny liian vähän aikaa pinkun kanssa. Nolasin pinkun viel siel Laku56 pandoilssissaki.   Nyt oon saanu vihdoin tietää miks kukaan ei oo pistäny mua besuks. Oon niin ilkee ja hirvee ja nolaan kaikki. Nyt vaan mietin Miksi oon niin huono besu? Miks oon niin kauhee? Miks oon niin HIRVEE?!!! Ehkä se on vaan mun vika. Tein videon pinkkiksen muistolle. Mutta hän ei lue blogiani eikä sekään ole ihme. Jos joku vaan vois jos näkee pinkkibella1:stä panfussa niin kertoa sille tästä videosta ja se vois kattoo sen. En tiiä yhtään miten voisin hyvittää pinkkikselle tän kaiken vaivan minkä sille aiheutin.



Sanni

Ps. Pistän sen videon joku toinen päivä

5 kommenttia:

  1. Sanniii :'( Melkein itkettää kun luin sun töherrykset. Oikeesti. Et oo mitenkään huono. Mullakin on niin miljoona Panfu besuu, kaikki on vaan yksinkertasest niiiin ihanii. ♥ Älä vaan sano ittelles et oot huono besu. ♥

    VastaaPoista
  2. Et sä oo huono bestis. Oot mun yks parhaista kavereista. Syy siihen, mikset ole mun profiilissa paras kaveri on se, että siihen ei saanu valita ku yhen. Se joka siinä nyt on, on ollu mun tulosta asti niin hyvä kaveri, että oon halunnu pitää sitä siinä.

    Anteeks jos en oo laittanu sua siihen..on niin monta ketkä haluais siihen.
    Ja tiedän milta susta tuntu. Löin kerran bestistäni tarhassa ja nolasin sen kerran. Sen jälkeen ku se muutti pois, oon ollu surullinen. Mut sitte kun pyysin anteeks, kaikki oli taas hyvin. :)

    Ps. Vaikka mä löin sitä, mä en oo semmonen väkivaltais hemmo. EN LÄHELLEKKÄÄN! Meillä oli vaan riita, ja putosin tuolilta. Suutuin ja löin vahingossa. :D Älä saa tosta huonoo käsitystä. (:

    VastaaPoista
  3. Et sä nollannu Punkkibellaa(:D) siellä Pandoilssissa.Et sä ees PYSTYNY NOLAAMAAN,kun Pandoils on peruutettu.
    Ja hyviä uutisia:PUNKKIBELLA(Pinkkibella1)EI OLE LOPANNUT!HÄNTÄ NÄKEE VIELÄ PANFUSSA!!!
    Etkä sä oo surkee kamu.Oot mun kamulistan kärkipäässä,mutta et valitettavasti ensimmäinen tai toinen MUTTA OLET KOLMAS! :=)
    Okei,näkyillään Panfussa!


    Ystäväsi joka todella välittää:
    Laku56

    VastaaPoista
  4. Moi!!
    Vaikka luin tän tekstin aika myöhään, mulle tuli aika surullinen olo... :(
    Et oo huono, oot yks mun parhaista kamuista mut ei siihen paras kamu kohtaan voi laittaa ku yhen. :(
    No en nyt rupee pälpättää ku ei jaksa kirjottaa eikä kukaa jaksa lukeekkaa..(varmasti tiiän).

    -Krisu99
    Ps.Hymyä huuleen, edes hitusen! :)
    Pps.Vaikka mun paras kamu ei oo lopannu panfuu tiiän kyl miltä susta tuntuu. :)

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3