Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

perjantai 23. maaliskuuta 2012

Loppaan

 Moi pandat!

Aattelin lopata siskoni tassun jäljiä seuraillen. Mua ei kiinnosta enää yhtään panfu tai tää bloggailu homma. Lyhyt elämä täl blogil oli mut ei mua vaan kiinnosta. Saatan mää joskus jonkusen postauksen tehä tai käydä Panfussa mut ei sen ihmeellisempää. Pistän  kyl yhen videon joku päivä jota me krisun ja epen kanssa ollaan värkkäilty. Joten ei mulla sen ihmeellisempää.

Hyvästi,

Ps. Kiitos ihanista tassuttain kuvista :)


7 kommenttia:

  1. EiiiiI!! Et voi lopata! Nyyh! :( Muistatko ees meiä hauskoja hetkiä! Pliis :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan meiän hauskat panfuiluhetket tosi hyvin :) Mutta en tiiä miten jatkan tästä. Ehkä loppaan niinku postauksessa kerroin ja ehkä en mut taukoa ainaki pidän jos se panfuinto tuliski takas :)

      Poista
  2. Ei Sannivanilla,ei!Et saa lopata!
    Mulle tulee ihan hirveä ikävä sua! :(
    Nyyh...Nyyh,nyyh.Kaikki kamut katoavat Panfusta.Kaikki loppaavat.Kohta olen ainut Panda koko Panfussa! :(

    Jään kaipaamaan sinua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laku ihana et oon jollekki ees tärkee :) Et sä ihan vielä oo kummiskaan maailman ainoo panda :) Taian pitää ehkä taukoa tai sitten loppaan en vielä tiiä mutta postauksia ei tuu ainakaan hirveesti Panfussa saatan käydä kamuja moikkaan ja kommat katon vähintään kaks kertaa viikossa

      Poista
  3. Moi Sannukka!! :)
    Nouu..oot ollu ihana panda jos meinaat lopata..mut toivon vaa ettei niin kävis..en haluu hyvästellä!! :(
    Ymmärrän kyllä ettei kaikkia panfu kiinnosta enää jos on ollut jo jonkun aikaa..ymmärrän ymmärrän.. :)
    Mut mut..aina lähtijät on joitan hyviä panfu kamuja!!
    Ei voi mitää, toivottavasti tuut ees käväseen kerran.. :) (unelma jos joku loppaa) xD

    -Krisu99...en muuta keksiny... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi krisu. Kyllä mää Panfussa ehkä joskus käväisen mutta postailu saattaa kyllä jäädä mutta en poista blogia tai postauksia jos vaikka panfu-into palais :)

      Poista
  4. no nyt alkaa riittää! kaikki loppaa mä en kestä! et lopeta Sanni! yhyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! miks kaikki loppaa?! iPanda Hannis Tille Emppu xDhymiö S.V ja Balttipanda loppaa et loppaa mäkin loppaan!

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3