Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

torstai 15. joulukuuta 2011

Yksinäni,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Päivää pandat! (jos teitä on) Taas mulla alka tuntuu et vaan kirjottelen yksinäni :( Mulla on kerran jo ollu sellanen olo mutta silloin olin väärässä ja siinä tekstissä sain muistaakseni melkein ensimmäisen kommentin :). Ja kiitokset kuuluivat tietenkin tillervolle. :DD Kiitän tietenkin kaikkia muitakin lukijoitani kun jaksatte edes käydä lukemassa! Te tarvitsisitte kyllä erikoispalkinnot! Olette niin ihunii!

Joulukalenterista tuli hmm joku äh en mä tiiä sen nimee :DD. Haluaisin niin kovasti näyttää teille videoita joita oon tehny! Osaan tehdä videon mutta, en saa sitä blogiin. Tai siis kun panin kerran blogiin videon niin se ei näkyny ja en haluu panna You Tubeen videoita. 2 syytä. Ensimmäiseksi en haluu panna ja toiseksi vanhemmat ei anna. Jos saisin videon näkymään blogiini tulisi esim.

1. Tekaisisin ohjelma sarja kuten esim. uusi päivä, salkkarit jne.
2. Saisin tehtyä ystävistäni musiikkivideoita
3. Tekisin lukijoille kiits videoita.

Siinä oli ensimmäiset kolme asiaa. Voih, nyt kyllä joku Tille tai HansQu tai Hannis tai joku joka osaa tehä videoita.


Nooh lähdenkin teitä häiritsemästä.

2 kommenttia:

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3