Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

tiistai 6. joulukuuta 2011

SINIRISTILIPPUMME!

Suomimaista iltaa pandat! Tänään kirjoiten sinisellä ja valkoisella! Aattelin panna vähän Suomi-musaa!







Siinä oli Suomi-lauluja! Jokos panitte klo 6 kaksi kynttilää ikkunan eteen? Mun iskä ainaki pani :) Oon niin suomi-fiiliksis et tein yliksenki (uuden koska vanha meni piloille :() Valitettavasti mun pitää ottaa toi ylis jo huomenna pois ku itsenäisyyspäivää juhlitaan vaan yks päivä :( Mut ei nyt viitti pilata
Suomi-fiilistä :))))))))



Nyt pittääpi lähteä kattoon linnanjuhlii :)))

Heippa, Suomi-Sanninne



Ps. Olin tänään aamul Panfus kiva meininki :D



Ps. Vilkaskaa kisani kilkkaa tästä niin pääset sinne

Ps. Osallistukaa pliis siihen kisaan :)

Ps. HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ!

1 kommentti:

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3