Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Kokeita,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,:((

Kokeita kokeita ja vielä kerran kokeita! Anteeks viivästys mut koulus on vaan kokeita kokeita ja vielä kerran kokeita! Eikä pitäis olla joulufiiliksis? Miks just ennen joululomaa pitää olla miljoonat kokeet? Ne ovat kaksi kysymystä joihin haluaisin vastauksen.  Mutta, mennäänpä nyt iloisiin asioihin! Joulukalenterist tuli lumiukkopuku ( vissiin en tiiä mut siltä se näytti ) Ja etsitään extreme-exexexperttejä! Eli viisi pandaa voi voittaa (arpomalla) ja he ja heidän paraspandakamu saa kiva lakin :) Mulla ei kyllä harmillisesti ole tällä hetkellä parastakamua vaan parhaitakamuja. Kaikki on niin kivoja et en tiiä kenet ottaisin. No jaa se on mun onkelma.

Aattelin vaihtaa ylistä koska toi mun ylikset (niinku kaikki) on vähän nääh,,,,,,,,,,
Eipä mulla muuta ollukkaan joten hoppelis hellureips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3