Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

perjantai 14. lokakuuta 2011

Pinkki sai bannit

Moro pandat! Mulla on tylsää naureskella ja hupsutella panfussa koska mulla on tullut bannit! Siinä kävi niin että kun mä menin eilen illalla jäätelö baariin sit yhtäkkiä mulle tuli varotus jossa luki et mä saan vuorokauden bannit! Joten nyt mä oikein kauheesti panfus oo mut älkää huoliko kyl mä tuun huomenna taas hengaileen jäde baariin ja muualle jos mun kamut tätä ees lukeexD! Ja muuten mul toisel pandal Pinkki2juniorillakin tuli bannit vaikka se ei sanonu mitään muutaku mro. Eikös ookkin outoo mutta Pinkki2juniorista tulikin mieleen että mä nyt näytänkin juniorin sen tekstaus väri on sitten oranssi.Moi Pinkki2!Moi junior! Mites sul on menny ku säkin oot saanu ilmasen kulta jäsenyyden viikoks?Ihan hyvin mul on menny muuten pinkki milläs tasolla sä oot mä oon 4.Ai millä tasolla no mä oon tasol 56 et aika paljon eroo!Niin on mutta mä tästä nyt meenkin moikka!Okei mäkin meen mro!
Tanssittain Pinkki2 ja panfuun tutustuen Pinkki2junior!

2 kommenttia:

  1. Ihkut Sanni, Pinkki ja Partiolainen moi!

    Tervetuloa lukija-kisaani! Kutsu ja ohjeet on blogissani! Olisi kiva jos osallistuisitte!

    t.ressu

    VastaaPoista
  2. Moi Sanni ja pinkki!

    Voisinko tehä teille yliksen?

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3