Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

maanantai 3. lokakuuta 2011

Partiolainen ehdoton!

Iltaa pandat ihanan pörröiset ja karvaiset! Kirjoittelen Sannin ja Pinkin blogia. Tehän tiedätte että olen Partiolainen ja mottoni muuten on:

" Pitäkää hymy huulilla Cx"

Muistakaa pitää sitten pandan huulenne hymyllä! Vaikka ette olisi Partiolaisia voitte silti olla ystävällisiä ja avuliaita kaikille Cx. Haluaisin opettaa kaikille tälläisen kivan laulun joka kertoo partiotytöstä ( tai pojasta mutta, laulan sen tyttöjen versiona , D)


Kröhöm kröhöm:

Olen Partiotyttö ehdoton, kuulun vahvaan rintaamaan!
Se ken taidot näyttää se nauhan täyttää ja seisoo loistossaan!
Näin  myrskyn keskellä raadeetaan,
ja yks kaks totellaan!

Siinä se olikin mutta, tässä olisi poikien versio:

Kröhöm kröhöm:

Olen partiopoika ehdoton, kuulun vahvaan rintaamaan!
Se ken taidot näyttää se nauhan täyttää
ja seisoo loistossaan!
Näin myrskyn keskellä raadeetaan, ja
yks kaks totellaan!

Sanni pyysi minua kertomaan hymiökilpailun finalistit tässä ne on:

Vain yksi ja ainoa lähetti kilpailuun hymiön ja se oli:
RESSU3! Sanni antaa hänelle myöhemmin palkinnot. Palkintona Ressu3 sai: kiitostekstin, kuvan ja 1000 pandakolikkoa!

Ei mulla muuta

Cx PartiolainenCx!

PS: Kirjoitan PCAL kampanjaa myöhemmin teen myös apusivut Sanninvanilla blogiin!
Voitte jutelle kanssani kommenteissa jos haluatte. Joka ikisessä tekstissä voi kysyä apua tai kertoa jotakin

Cx tassuin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3