Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

torstai 13. lokakuuta 2011

Napasapan bileet+Uniellan synttärit!

Bilepäivää pandat! Napasapan bileet oli tosi siistit! Sai käydä vähäisen tanssilattialla ; D Eks niin pandat.
Mun avaruusnimi on Sannuivanuluil. Hehee xD. Kumminki täs ois pari kuvaa niist avaruusbíleist.







Kova meininki xD    Mä olin myös toisissa bileis toissapäivänä. Mä olin Uniellan synttäreil. Sielki oli kova meniniki.







Aika kova meininki. Yhes kuvas me ängettiin tuoliin. Toises Uniella puhaltaa kynttilän. Arvatkaa mikä oli kivaa? POMPPIA SÄNGYLLÄ! xD

No ei mulla muuta.

Bilettäen Sannivanilla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3