Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

maanantai 30. huhtikuuta 2012

Love Story (Panfu) :n ensi ilta!

 Moi pitkästä aikaa pandat!
Mun piti pistää se video sillon yks päivä mut olin koko viime viikon Turkin Belekissä :) Oli ihan kiva loma mut ei nyt enää mun tylsysiä juttuja. Tässä se video toivottavasti se nyt onnistuis :)



Ei se niin kummonen oo mut kiitos hirveesti Krisulle ja Epelle ja tietenkin lakulle, minna-keijulle, panfun maalarille ja tupselille! Joitaki sanoja puuttu niin pistin jonku kuvan paikkaamaan :) Voitte kysyä lisää videosta ynnä muusta kommalla niin vastaan kyllä :) Ja muuten ku krisu ja eppe oli niitä puvustajia niin tarkotin sillä kyllä sitä että ne päätti noi vaatteet ku yritin esittää sitä Taylor Swiftiä :) En nyt häiritse teitä höpinöilläni enää. Teillä on varmaan muutaki tekemistä.

22 kommenttia:

  1. Moi!
    Ihana videooo!!
    Oon oottanu jo kauan et saan nähä sen ja se oli kyllä odottamisen arvosta <3
    En voi oikeesti muuta sanoo ku IHUNAAA!!!
    Kiitos!!
    Awawawawaaa..!!!
    Moikka ja kiitos ja moikka ja kiitos!!
    Moikkelis koikkelis pikku Sanninen :-)

    -Eppe99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Moikka pikku eppenen :) Sanat ei ihan aina osunu kohalleen mutta kyllä mieki oon tyytyväinen lopputulokseen :) Kiitos kun autoitte sen tekemisessä :)

      Poista
    2. Ei kestä!!
      Kyllähän nyt ystävää autetaan ;)
      Moikka!!
      Moikkelis koikkelis Sannineen!! <3 <3 <3 <3 <3 <3

      -Eppe99

      Poista
    3. Moi taas!!
      Katoin ton videon varmaa kuus tai jotain kertaa äsken!
      Se musa vaan on niin ihana ja sit kun siin on ne kuvatkin!! <3
      En voi mitää et katon! ;)
      Oot kyllä tehny hienon videon!
      Voisin kattoo sen vaikka miljoona keraa :)
      Kiiiz!!
      Kiva et sain olla mukana!!
      Ihunaa!!
      Kuuntelen sitä jus paraikaa siis nyt kun kirjottelenn :)
      No moikka ja ihan hirveet kiitoskset ja kukat päälle sulle!!
      Toivottavasti nähää vielä joskus panfussa!
      I like you, I don´t forget you!
      Moikka ja ihanaa jatkoa sulle ihan kaikessa!!

      -Eppe99

      Poista
  2. Moi Sanni.. (:
    Aivan ihana video!!
    Oikeesti.
    Mä en tiiä mikä mulle tuli, mutta kun katoin sitä videoo mä melkein itkin..jossain kohin.
    Ainakin sen jälkee kun olin katsonut sen videon.
    Kiitos kaikesta ton muistolla.
    Ja oon varma, että tuun kattoo sen joskus muutenkin.
    Kiitos..AWAWWAWWAWAWAWWAAA!!

    Happy end: krisu99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista. Kyllä se laulu vähän kosketti :) Munhan se teitä pitäs kiittää kaikesta :) KIITOS! Kiva että pidit videosta kyllä se munki mielestä oli ihan hyvä (vaikka näin itse sanonkin)

      <3:mellä sanni

      Poista
  3. Sanni tuu nyt panfuun serverille bollylandin jädekiskalle! nähään siellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt kyllä enää voi tulla ku näin vasta äskön ton komman mutta lähetä vaan kutsu niin kipasen joskus katsomassa :)

      Poista
  4. Hieno video ja kiva että postasit

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllä sitä aina välillä pitää postata :) Nähään joskus!

      Poista
  5. Ihanaa!!Palasit takasin Vanillainen!Upee video!Aivan mahtava!Taidan kattoo sen vielä kerran :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mää ihan kumminkaan "säännöllisesti" ala postaileen mutta kyllä sitä joskus pitää piipahtaa :) Kiitos kehuista :) Kato vaan ihan rauhassa vaikka 10000000000 kertaa toi video :) Kiva että kommasti Laku. Mul on ollu tosi kova ikävä teitä kaikkia :)

      Poista
  6. Sanni....
    Käy mun blogissa katsomassa meidän uuden koiran kuvia se tuli 5.5.2012 ja reipas poika

    VastaaPoista
  7. Mä en tajuu..
    Katoin tommosia Love Storyja erilaisia youtubesta mutta tää vaan oli paras, muissayritin laulaa ja ei se oikein onnistunu, tässä onnistu, todistetusti siis osaat tehä parhaimmat videot

    VastaaPoista
  8. Ihuna! ♥ Joo, älä ihmettele tota "Mini-Viiviä", sillä oon kuitenkin Elvi x3 Jos muuten joskus luet tän komman niin kipase mun uudessa Panfublogissa:
    http://elviira117-panfu-oloko.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Moi Sannivanilla!
    Milloin sä oikeinn taas postaat? Entä millon tuut panfuun taas? =)

    VastaaPoista
  10. Moi sannivanilla! mä oon Suvex, oon mun koiran, Sisun, tunnuksilla, jos menet mun blogiin saatat huomata että siinä lukee blogi poistettu?, mä satuin eilen näppäränä poistamaan mun sähköpostin, ja samalla blogin :(, Sisu pitää kuitenkin itsestään blogia osoitteessa: - http//: ranskissisu.blogspot.fi, käy liittymässä lukijaksi :)

    VastaaPoista
  11. Kiitos kommenteista. Taidan piakoin tehdä postauksen. Mutta nyt on kyllä käynyt sillein et mun sisko on yrittäny tehä IRL blogin ja se on tehny mut sähköpostil joten mun profiili on ollu sit vähän erillainen mut mä päivitän täält kaiken ja ehk alan taas postaileen :) Terkuin SV <3

    VastaaPoista
  12. En tiedä muistaako kukaan chs:ssää tai Sara_blog:ia. Mutten chs sisko täällä tosin... ja tuli tosi ikävä panfuta ja niitä aikoja ko se oli se juttu. . Noh kaikki loppuu aikanaan.

    VastaaPoista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3