Blogini lukiat! ( pyrin 35)

Banniton joulukuu

Banniton joulukuu

tiistai 10. huhtikuuta 2012

(ehkä) vihoviimeinen postaus

Moi pandat!

Tänään on kaikkien ilopäivä! (paitsi mun) Mä loppaan! Lakkaan häiritsemästä teitä typerillä postauksillani. Elikkäs J.K. kysyi "Miksi loppaan?" Vastaus on: Loppaan monesta syystä. Ensinäkin mua ei kiinnosta enää Panfu ja toisenakin Panfu tuntuu yksinäiseltä ilman mun rakasta siskoa ja pinkkibellaa. Loppaukselle ei voi paljon mitään. En tiedä että tulenko Panfuun uudestaan tulevaisuudessa mutta en varmaankaan mutta mistäs sitä ikinä tietää.  Mulla tulee tosi kova ikävä kaikkia pandoja! Käyn joskus tarkastelemassa kommat jne. En poista blogia enkä pandaa, mutta en tiedä poistaako kukaan mun pandaa koska Aasi on uhannut kyllä poistaa sen. Kuitenkin

HYVÄSTI!

sannivanilla.......

14 kommenttia:

  1. Ikävää että loppaat. Tiedän kyllä, panfu ei kiinnosta muokaan enään kauheesti. Piipahtelen siellä kuitenkin välillä, ja päivitän blogin kuntoon. (:

    Toivottavasti muistat kuitenkin vielä mut. :D

    VastaaPoista
  2. ÄLÄ LOPPAA.. TAI SITTEN AINAKIN KÄY MUN BLOGISSA.
    JA HALUAISIN NÄHÄ SUT PANFUSSA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valtan panfu ei vaan kiinnosta mua enää

      Poista
  3. SANNIVANILLAA!! EIIH! MUN YKS RAKKAINMISTA KAMUISTA!
    Sannii!

    Mulle tulee ihan hirvee ikävä sua!
    :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    ei mun vanilija! :D
    Oikeestiii eii!
    Ja olet Vanilija!
    :D Vanilla on englanniksi vanilija!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Säki olit mun yks parhhaimist kamuist mut Panfu ei vaan enää kiinnosta hirveesti

      Poista
  4. Moi..!
    Santsukkaa!!
    Moikka sit... D;
    No mä en unoha suo koskaan..jätän sut kamu listalle!!
    No toivottavasti sit sujuu paremmin.
    Ymmärrän et kaikkii panfu ei kiinnosta....ymmärrän...ymmärrän....
    No mä en oo viel ainakaa loppaamas..Mut toivottavasti sä tajuat mun ymmärryksen ja sen ettei me tai ainakaa mä unoha suo! ♥♥

    -krisu99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sanoistas mäkään en ikinä unoha sua <3

      Poista
  5. älä loppaa! olisin antanut sen kiertopalkinnon sulle mutta loppaat joten en anna SITÄ!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loppaan silti koska Panfu ei kiinnosta enää anna se kiertopalkinto jollekkin hyvemmälle tyypille :)

      Poista
  6. Moi!!
    Ikävää et loppaat, mulla ois enää sulta yksi toive...
    Haluisin nähä sen videon..
    Laitatko sitä koskaan tänne?
    Olisi kiva jos lukisit tämän..
    Jo luit voisitko vastata..
    Et oo ikinä häirinny muo :)
    Tai muutakaan, aina on ollu kivaa :)
    Ja ja.. eihän pinkkibella oo kokonaa viel lopannu.. kai
    Näin sen ainakin kerran ja se oli panfus mun kanssa.. :o
    Moikka!! Moikka ihanalle Sannivanillalle!!

    -Eppe99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pistäs sen videon ku se valmistuu kiitos sanoista en ikinä unoha sua <3!

      Poista
    2. Kiitos Santsukka ;)
      En mäkään unoha suo!!
      Ja kiitos kaikista ihanista hetkistä joita oon saanu kokea sun kanssa <3
      Ihanaa ja tosi hyvää jatkoa sulle!!
      Ihan kaikkea hyvää [for you]
      Ja loppaminen ei kuitenkaan oo niin vakavaa.
      Kyl kaikkien pitäis tietää et kyllä kaikki loppuu aikanaan.
      Ihanat ja sanoin kuvaamattomat elämän jatkot sulle!! <3
      Moikka!!

      -Eppe99 <3 <3 <3

      Poista

Hei sinä siellä!
Olen tällä hetkellä lopannut mutta kommat joskus tarkistan :) Saatan ehkä vastaillakkin kommiin joten silmät tarkkana OO Kommavalvonta ei nyt ole päällä mut toivon että käyttäydyt asiallisesti :))

Mukavaa kommailua <3 <3 <3 <3